
A Styland fa més de 30 anys que personalitzem productes perquè expliquin històries, representin marques i deixin empremta. I si una cosa hem après amb el temps és que, per fer-ho bé, cal triar el sistema de marcatge adequat.
Ja sigui per una samarreta, un clauer o una tassa, cada tècnica té el seu moment i lloc. Avui t’expliquem quins són els nostres sistemes de marcatge i per què confiem en ells.
La reina del marcatge tèxtil. Ideal per a samarretes, bosses o dessuadores, la serigrafia ens permet estampar dissenys amb colors vius i gran resistència al rentat. Econòmica per a grans quantitats i d’efecte professional.
El làser ens dona una precisió quirúrgica. Grava superfícies com la fusta, metall, vidre o cuir amb un acabat elegant i durador.
Quan la superfície no és plana, la tampografia és la solució. Aquesta tècnica ens permet marcar objectes corbats o petits com bolígrafs, encenedors o gots.
Color, detall i flexibilitat. Amb la impressió digital podem fer tirades curtes amb qualitat fotogràfica, sobre gairebé qualsevol superfície.
El brodat dona un toc de distinció i resistència. Logos sobre polos, gorres, jaquetes o motxilles queden espectaculars i aguanten molt l’ús.
A Styland no només oferim totes aquestes tècniques, sinó que t’assessorem per triar la millor per al teu projecte. Ja sigui per impactar, estalviar o resistir, tenim la solució perfecta.
I recorda: pots personalitzar directament a la nostra web, www.styland.ad, i obtenir pressupostos al moment, des del teu espai privat.
Segueix-nos al nostre blog per conèixer més curiositats sobre el món del merxandatge i la personalització!
I si algun dia no saps quin marcatge escollir, no pateixis... a Styland ens encanta deixar-te marcat (amb estil, esclar).
Styland S.L.
Carretera general d'Arinsal, 3
AD400 La Massana (Arinsal)
Horari d'oficina:
de 9h a 13h i de 14h a 18h.
